Organizator imprezy, nawet jeśli nie robi jej "u siebie w dużym pokoju", powinien czuć się niczym gospodarz i odpowiednio zadbać o swoich gości. Warto wykazać się przy tym odpowiednią zapobiegliwością i przygotować się na każdą okoliczność!

Ok, jeśli akurat nie mówimy o organizacji kinderbalu to wiadomo, że nie możemy traktować gości jak dzieci:) Ale na pewno będą oni nam wdzięczni za rozwiązanie kilku ich problemów. O co chodzi? Ano o stworzenie specjalnego niezbędnika dla gości - może on mieć np. formę koszyczka czy pudełka wypełnionego mogącymi przydać się drobiazgami. Taki niezbędnik dobrze jest umieścić w jakimś dobrze widocznym, ale jednocześnie dyskretnym miejscu (np. przedsionek w okolicy toalet).

Co może znaleźć się w niezbędniku?

- plaster na odciski   - leki przeciwbólowe   - zapalniczka   - przybory do szycia - guziki - zapasowe rajstopy/pończochy - stoperan - plaster - nożyczki - woda utleniona - krem do rąk - lakier do włosów - wsuwki/spinki do włosów - lusterko - agrafka - podpaski/tampony - rolka do czyszczenia ubrania - patyczki do uszu - szczotka/grzebień - gumy do żucia - wilgotne chusteczki - chusteczki do czyszczenia okularów - klej "super glue" - waciki  

Oczywiście listę można by dłuuugo rozszerzać. To wy najlepiej znacie swoich gości i plan swojego przyjęcia i możecie przewidzieć, co też może im się przydać. A jeśli któryś z umieszczonych przez was w niezbędniku przedmiotów "uratuje komuś życie" to macie jago dozgonną wdzięczność:) Fajnym pomysłem jest też umieszczenie przy niezbędniku jakiegoś fajnego, najlepiej humorystycznego tekstu, w którym zachęcicie swoich gości do tego, by w razie potrzeby do owego niezbędnika odważnie sięgali!